.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد ايت الله قرباني از کشورآذربايجان

نماينده ولي فقيه و امام جمعه رشت نسبت به تخريب مسجد فاطمه زهرا ( س) در جمهوري آذربايجان انتقاد کرد.

" ايت الله زين العابدين قرباني " در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته رشت افزود: 90 درصد مردم کشور آذربايجان شيعه هستند و چگونه دستور تخريب اين مسجد را دادند .

وي به اشاره به سخنان ايت الله مکارم شيرازي در درس خارج گفت : اقاي الهام علي اف نبايد بخاطر تامين رضايت صهيونيست ها ، امريکاييان و وهابيون الت دست آنان شود که شيعيان عليه آنان بسيج مي شوند.

وي اظهارداشت : همان جواناني که در دوران هشت سال دفاع مقدس صدام و حاميان آنان را به زباله دان تاريخ انداختند آماده اند در مقابل حکومت الت دست اسرائيل و امريکا قيام کنند .

وي ادامه داد: اين کارها را نکنيد تا علماي اسلام مانند فتواي شيرازي حکم کنند وانوفت دود آن به چشم شما برود .

وي گفت : ما اخطار و التيماتوم مي دهيم، شيعيان جان بر کفي در آذربايجان آماده هستند ، اگر علما فتوا بدهند ، شما ضرر خواهيد کرد.

وي اضافه کرد: شما شيعه هستيد چطور دستور مي دهيد مسجد فاطمه زهرا ( س ) را خراب کنند .

وي خطاب به الهام علي اف گفت : ملت تو مسلمان هستند الت دست صهيونيست ها و وهابيون نشو ، همانظور که محمدرضا و صدام را به زباله دان تاريخ انداختند تو را نيز به زباله دان تاريخ خواهند افکند.

وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به رزمايش نظامي سپاه و ارتش در آبهاي درياي عمان گفت :اين رزمايش يک قدرت نمايي عظيمي بود که درپهنه آبهاي درياي عمان انجام شد.

وي افزود: فرزندان اين کشور توانستند با تکنولوژي و رزمايش عالي دنيا را انگشت به دهان کنند و دشمنان بدانند که رزمندگان ما بيدار هستند.

وي همچنين با اشاره به سالگرد مراسم ارتحال ايت الله العظمي بهجت نيز گفت : ايشان فقط متعلق به مردم گيلان و تنها يک مرجع نبود بلکه يک سالک الي الله بود که حتي امام راحل و مقام معظم رهبري از وجود ايشان بهره مي گرفتند.
|
وي افزود : بعضي ها مجالس ايت الله بهجت را به نفع گروهي مصالحه مي کنند، اين کار درست نيست ايشان متعلق به همه مردم دنياي اسلام و مرجعيت است .

وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به وضعيت حجاب در جامعه گفت : دختران و زنان مسلمان و پيروان فاطمه زهرا ( س ) نبايد پوشيدن لباس هاي تنگ ، محرک و اين بدحجابي و بي بند و باريها را قبول کنند.

وي افزود: اين کارها با ارزش هاي حضرت فاطمه زهرا ( س ) سازگار نيست .

وي گفت : اگر بدحجاب ها هم از دست اين کارها بر ندارند ، حزب الله ، خانواده شهدا و مردم ايران و گيلان به آنان اجازه اين بدحجابي و بيرون رفتن ها ي نامناسب را نخواهند داد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.